STØT UDSATTE GRØNLANDSKE BØRN

Gennem Projekt Udsatte Grønlandske Børn vil Rotary gerne gøre en særlig indsats for at forbedre vilkårene for børn og unge i Tasillaq, da de står overfor store udfordringer.

Grønland er rig på kultur, natur og historie, men desværre er Grønland også et land, hvor mange børn og unge har sociale udfordringer.
Trollbeads anerkender og værdsætter Rotarys arbejde – og vil derfor gerne støtte op om projekt Udsatte Grønlandske Børn. Når du køber et isbjørnearmbånd, giver vi en donation til udsatte Grønlandske Børn.

Rotary er et lokalt og internationalt netværk som består af engagerede og motiverede medlemmer, der sætter høje etiske standarder som mål. Rotary udfører velgørende og humanitær arbejde over hele verden.

Udarbejdet i samarbejde medQR
Rotary Hellerup.