Sol over Rotary og Folkemødet

Indlæg fra vores AG Jens Kau

Et supert arrangement igen i år hvor Rotary aktivt deltog i netværk og havde meninger i debatter.

Rigtig mange Rotarianere har gjort det til en tradition at komme forbi Rotary teltet og vores plads med Shelterbox teltet, dette er totalt godt.

Her byder Rotary på en forfriskning og masser af godt humør, samt det gode foredrag eller bare en snak uden for teltet, hvor meninger udveksles med de mange forskellige, der holder til omkring vores plads.

Rotary er synlig ved gode foredragsholdere og vores positive engagement i debatter med andre mennesker samt happenings som Rotaract står for.

Vi mødes aktivt med rigtig mange både i Rotary teltet og også til andres paneldebatter, her kan vi hele tiden vise at Rotary er et aktivt netværk med meninger og handling bagved.

Alt efter hvem vi står overfor, får vi altid fortalt, hvad Rotary står for, og det er meget forskelligt hvad der fastholder folks interesse for Rotary, men det at Rotary er i hele verden fanger, ungdoms udveksling, Shelterbox opstillingen med hjælpeudstyr og Rotaracts happenings med brede smil. Dette er så indgangen til en dybere snak om hvad Rotary står for.

Vi hygger os med kendte samarbejdspartnere og bliver beriget med hvad andre gør og tænker inden for hjælpearbejde og iværksætteri på alle mulige og umulige områder.

Der opstår venskab og netværk på tværs af de 5 distrikter til gavn for Rotary.

Rotary på Folkemødet i 2018. Her er arbejdet allerede gået i gang og her vil Ulla Jarulf være 1470 repræsentant.

AG Jens Kau