SIDSTE FRITS FOR TILMELDING TIL PETS - klik her!

Indsendt af Jørgen Maaløv Jørgensen den 1.3.2019
16.03.2019. 08:00

Sidste frist for tilmelding til PETS er udskudt til 6. marts 2019 kl. 18.00. Vi mangler specielt tilmeldinger fra de medlemmer, der skal være klubbernes Protection Officers samt  formænd for PR- og Medlemsudvalgene i Rotaryåret 2019/2020..

Læs om, hvordan du tilmelder dig, hvis du ikke har fået indkaldelsen direkte.

Vi mangler specielt tilmeldinger fra de medlemmer, der skal være klubbernes Protection Officers samt formænd for PR- og Medlemsudvalgene i Rotaryåret 2019/2020. Er du kommende præsident, kasserer eller sekretær i din klub, skal du også huske at melde dig til.

Sådan gør du for at melde dig til PETS:

Gå ind på rotary.dk. I den øverste menulinje vælger du “Distrikter” og derefter i undermenuen “Distrikt 1480”. Gå lidt ned på siden indtil du ser boksen “Mødekalender”. Gå ned til “16. marts” og tryk på “PETS og Instruktionsmøde”. Herefter åbner mødet, så du kan se, hvem der er tilmeldt osv.

Nederst på siden ser du en sort bjælke. I feltet, der er markeret “Medlemmer” skriver du dit Rotary medlemsnummer. I feltet til højre for, står der “Tilmeldt”. Hvis ikke, må du selv vælge “Tilmeldt”. Tryk derefter på det blå felt til højre “Tilføj” og til slut tryk på det  blå felt til venstre “Gem ændring”. Så er du tilmeldt!

Har du problemer med tilmeldingen er du velkommen til at skrive til DGE Steffen Wied på steffenwied (at) me.com. Husk at anføre dit Rotary medlemsnummer i mailen.

DGE Steffen wied