Så blev snoren klippet til vores klasseværelser i Indien

Indsendt af Asbjørn Isaksen den 12.3.2018
Det var en fantastisk oplevelse at klippe snoren til et af klasseværelserne i “vores” fine nye skole. Siger Kirsten Steffensen!

Det var en fantastisk oplevelse at klippe snoren til et af klasseværelserne i “vores” fine nye skole. Der sad ca 250 elever nede foran - som ganske vist havde taget skolen i brug, da den var færdig i november - men nu blev den indviet på behørig vis.

Der blev holdt taler af biskoppen Raja Socrates, lederen af skoleprojektet i ALC J. Deivaneethi og selvfølgelig af Sæby Rotary Klubs repræsentant, nemlig mig, og eleverne opførte danse og sang for os. En rigtig festlig dag.

Vi skal ikke gå så meget op i, at Rotary staves Rotry - der står Saeby foran, og det er det vigtigste. Der mangler borde og stole, så børnene sidder på gulvet, men det håber jeg, at vi kan samle ind til senere.

Kirsten