Rotary Norden får ny administrator pr. 1-1-2018

Indsendt af Asbjørn Isaksen den 19.12.2017
Efter mange års arbejde for Rotary Norden har Bjarne Lysgaard valgt at stoppe som administrator pr. 1. januar 2018. I den anledning har Rotary Danmark søgt en afløser for Bjarne og Arne Boas er nu valgt som ny Administrator.

Arne Boas Fjerritslev er 60 år, selvstændig restauratør/Hotelejer siden 1981. Nu residerende på Hotel Nørre Vinkel Lemvig hvor han er i gang med et generationsskifte.

Medlem af Rotary siden 2000, Præsident 2009-10, distriktssekretær 2010-11 og siden 2016 distriktskasserer frem til 2020, samt andre tillidsjob og før det 15 år i Round table.

Vant til organisationsarbejde, siddet i turistforeningen i mange år samt bl.a. DA lokalforeningsbestyrelse.

I fritiden går han meget sammen med min nye hund, og på 28 år lærer han at spille golf, men her er der ingen fremgang at spore, siger han selv.

Arne glæder mig meget til arbejdet, der jo administrationsmæssigt passer godt sammen med det han arbejder med i dag.

Rotary er jo en spændende organisation der kun bliver bedre jo mere man kommer ind i den og ned bag de ydre rammer, siger Arne Boas ny administrator for Rotary Norden.