Præsentation af ny DGND

Til Rotary klubberne i Distrikt 1480

Kære Præsidenter.

På vegne af nomineringskomiteen bestående af DGE, Distrikt Guvernør Elect, Reinhard Sværke- Jessen, Distrikt Guvernør Nominee, Annette Hansen og undertegnede Distriktsguvernør, Per Nøddebo Nielsen, er det mig en glæde, at kunne meddele, at komiteen har indstillet medlem af Nørre Alslev Rotary Klub, Arly Troelsen, til guvernørposten for Rotary året 2023-2024.

Arly Troelsen blev optaget i Nørre Alslev Rotary Klub i 1998. Arly var præsident i 2002-2003 og har siden hen beklædt samtlige væsentlige poster i klubben. Arly har bl.a. flere gange været sekretær.

Arly er en rigtig rotarianer som du altid kan regne med. Arly har også været en flittig gæst i forbindelse med arrangementer i Distriktet.

Vi glæder os alle til at få Arly med om bord i Distriktsledelsen.

Arly Troelsen indtræder med det samme i funktionen som DGND, Distrikt Guvernør Nominee Designated, i Rotary Distrikt 1480.

Mange Rotary hilsener Per Nøddebo Nielsen

Distriktsguvernør 2020-2021