Indsendt af Kirsten Høgfeldt den 29.7.2021
Nyt liv i det gamle Landbrugsmuseum – Classic Car House åbner i 2022. Hør den spændende historie om en foretagsom familie. Følg forvandlingen fra visionen til målet.

Visionen med Classic Car House er at samle aktiviteter, der er forbundet med klassiske biler under et tag og skabe et samlingspunkt, som appellerer bredt.

Målet er at begejstre, oplyse, underholde og ikke mindst samle ældre såvel som yngre. Her udviskes alle skel, da det er bilerne der er i centrum, og ikke hvem man er, og hvad man beskæftiger sig med.

Classic Car House vil indeholde museum med klassiske biler i det gamle Landbrugsmuseum i Kgs. Lyngby. Ambitionen er desuden at etablere en klub for klassiske bilentusiaster med relevante arrangementer og mulighed for at få repareret sin klassiske bil i fantastiske rammer. Der vil også være faciliteter til mærkeklubber for klassiske biler.

Udvidet møde
28.10.2021. 17:30