Nyt fra PR-gruppen

Stor Rotary kampagne på de Sociale medier

Som du måske allerede har opdaget, er der blevet lanceret en stor Rotarys kampagne på de sociale medier. HUSK! Når du ser videoerne, så del den med dine venner.  Jo flere delinger des mere synlighed vil vi få.

Virksomheden OnlineSynlighed i Hobro sponseret 50 arbejdstimer til dækning af denne opgave.

Efter de to første dage (før påske) har der været følende eksponeringer:

Rekrutteringskampagnen

Eksponeringer:                   9.786

Rækkevidde:                       7.294 personer i målgruppen

Ungdomsudvekslingskampagnen

Eksponeringer:                   16.986

Rækkevidde:                       12.214 personer i målgruppen

Seminar om brug af Sociale Medier – kom ind i det 2100 århundrede

Tirsdag d. 17. september kl. 18.00 afholdes der et seminar om brug af de sociale medier. Hvordan kan du markedsføre din klub, din virksomhed på en endnu bedre, mere effektiv og bredere måde?

Her vil Mediebureauet Distract føre os igennem brug af SoMe som værktøj. Det gennemføres som teori, praksis med øvelser på nettet. Medbring selv labtop.

Mere følger.

Din direkte kontakt i PR udvalget

Husk, hvis du har en god historie fra din klub og et foto, er du velkommen til at sende det til Pia Verland - pia (at) verland.dk eller har du brug for hjælp eller et godt råd, er du velkommen til at ringe til en fra PR udvalget, som består af:

Reinhard Sverke tlf. 5358 9805 – kommende Distriktsguvernør nominee

Bent Jensen tlf.  40 38 00 18 - Distriktstræner

Pia Verland tlf. 40 63 27 85 – FaceBook kontakt

Peter Jepsen tlf. 4018 4373 – formand for Alumni og Polio

Annette Hansen tlf. 2341 1360 – formand for PR udvalget

Som du kan se, findes her mange spændende kompetencer, der alle stå til klubberne rådighed.

Mange hilsner

Annette Hansen formand PR udvalget