Nyt fra guvernøren

MÅNEDENS OPRÅB
I kan nå det endnu - deadline 1.4.17
Tildeling af 20 PHFèr til ikke Rotarianere, der støtter vore værdier.
Send jeres indstilling til dg1480-1617 (at) rotary.dk  med relevante oplysninger, så er jeres indstilling klar!!!

PETS 2017

PETS

Månedes vigtige aktivitet var gennemførelsen af PETS - President Elect Training Seminar - planlagt og gennemført af DGE og AGèrne. Godt sekunderet af Annette Hansen PR, Karsten Sørensen Foundation, Jørgen Ørum end Polio, Jørn Husted Madsen RD Hjælpefond, Flemming Pultz Egholm Membership og Henrik Bjerre Christensen.
Just Hartoft, Asbjørn Isaksen, Hanne Knörr, Marianne Løje, Peter Müller bidrog med specialviden og endelig foredragsholder Niels Willemoes med ledelse& bøvl.

En flot og lærerig dag, en god platform for kommende Præsidenter.

Medlemsudvikling
Vi er desværre ikke foran; 1. 7. 16 - 31.12. 16 har vi mistet 37 medlemmer.
RD har i samme periode mistet 138 medlemmer.
MEN VI KAN NÅ DET ENDNU
Vores mål er min. status quo = 1828 medlemmer

RI elect Ian Riseley

Ian Riesley

Vores kommende  verdenspræsident kommer til Danmark, kom og hils på ham i Århus den 23/24 maj. Program følger. Rotary Making A Difference

JUBILÆER

Greve- Rødby

Greve Rotary Klub fejrede 40 års jubilæum med en fin fest den 4.marts.Stort Tillykke.
Rødby Rotary Klub fejrer 60 års jubilæum med fin fest de 19. marts. Stort Tillykke.

Foundation 100 år

Foundation

Vi fortsætter vore bestræbelser med aktiviteter og indsamling af midler til indbetaling til Foundation 100 års Jubilæum