Nyt fra DICO

Det er mit indtryk, at mange Rotarianere ikke er fortrolig med Distriktets portal 1480, jeg vil derfor ganske kort fortælle, hvordan man orienterer sig på distriktsportalen.

Når du har logget dig ind med "MIT ROTARY" og står på hjemmesiden anbring da din markør i "Distrikter" og så vil du se nedenstående billede.

Blå felt

Nu står du inden på det vi kalder "Det blå felt" det er her at de forskellige distrikter anbringer de ting fra selve portal siden, som et hurtig valg til de ting som man opfatter som  væsentlige punkter for det enkelte distrikt.
Men for at komme ind på selve distriktsportalen skal du dobbeltklikke på den gule tekst f.eks DISTRIKT 1480.- så fremkommer nedenstående billede af distriktsportalen 1480

JM2

Nu er du på Distrikt 1480 portal hvor du kan orientere dig om hvad der sker i distriktet - det er her du kan se møder der er oprettet som fælles møder for alle Rotarianere - disse møder optræder ikke i din egen kalender - men kun på distrikts portalen så det er her du så kan tilmelde dig et sådan fællesmøde.

Kig dig omkring i det "Blå felt" og selve Dstriktsportalen og bliv fortrolig med den.

med venlig hilsen

Jørgen Maaløv