Nyt fra DICO

DICO Orienterer

Da vor portal nu igen er kommet op og køre, og Landssekretær Asbjørn Isaksen på forsiden på bedste vis, har redegjort for forløbet, vil jeg nøjes med at konstatere, at portalen nu arbejder  hurtigere end nogensinde - det er faktisk en ren fornøjelse at arbejde med den nu. Jeg vil i stedet henvise til nogle af de faciliteter der på det sidste er tilføjet.

Driftstatus

På forsiden i den øverste del er indsat "Driftstatus" hvor man hele tiden kan følge med i hvordan den nuværende status er på portalen. Man kan ligeledes her holde sig orienteret om hvad er bliver tilføjet af nyheder nu og i fremtiden - brug "Driftstatus" inden du ringer om observerede fejl.

Mange Rotarianere "Glemmer" at gå på opdagelse på forsiden af rotary.dk - det er ærgerligt, da der her findes en guldgruppe at nyttige oplysninger som alle bør kende. Jeg vil derfor nu og i de kommende månedsbreve plukke fra "guldgruppen" og på nedenstående links give jer appetit på selv at gå på opdagelse.

ROTARY BEGREBER

ROTARY FORKORTELSER

Ovenstående er "plukket" fra "Om Rotary" - "Rotary begreber".

DICO 1480
Jørgen Maaløv