Besøg fra distriktet 2022-23

Tak til alle, som har fået møder med distriktet aftalt og lagt i klub-kalenderen

Tak til alle klubber for hurtigt at melde tilbage til deres Assisterende guvernør vedrørende distriktsbesøg. Alle klubber på nær en enkelt får besøg i tidsrummet august - december. Sidste besøg er medio januar.

Tak til de klubber, som måtte ændre dato for at undertegnede og andre klubbers ønsker kunne realiseres. Jeg vil gøre alt, hvad der står i min magt for at opfylde de ønsker/emner, der er fremsendt i forbindelse med distriktsbesøgene.

Besøg på Bornholm er planlagt i uge 41. Her bliver vi en lille delegation, der tager afsted til de Bornholmske klubber. I uge 42 går turen til Grønland. Deroppe får jeg hjælp af en tidligere udvekslingsstudent, som jeg har været Distrikts Counsellor for. Han er nu hotel- chef i Nuuk.

Jakob Volther

Distriktsguvernør 1470