Indsendt af Tommy Holst den 11.2.2017
Torsdag den 9. februar 2017 deltog nye interesserede og optimistiske medlemmer i seminaret Ny i Rotary

Vores nye medlemmer i distriktet fik viden om det Rotary de nu er en del af, og undervejs berettede med stor entusiasme, optimisme og iver om hvorfor de har valgt at være med i Rotary, og ikke mindst, hvad de forventer sig af deres medlemskab.

De tilkendegav at Rotary har et stærkt værdisæt, og er et seriøst, fleksibelt og engageret netværk. De vil gerne være en del af et stærkt erhvervsnetværk, have fokus på selvudvikling, yde socialt arbejde og velgørenhed, og glæder sig til de internationale muligheder deres Rotary medlemskab giver.

DG Bjarne Eilsøe-Jørgensen, DGE Knud Skov, DGN Lars Chr. Prytz afholdt for 3. gang i dette Rotary år seminaret Ny i Rotary. Alle nye medlemmer i distriktet bydes velkommen i et personligt brev fra Distriktsguvernøren, og opfordres til deltagelse i seminaret Ny i Rotary, der udover viden om Rotary giver mulighed for at netværke på tværs af klubberne i distriktet.