Indsendt af Claus Skovbjerg den 22.2.2020
Præsentation af Kristian Hede Jensen, som er vores ny AG'er i område 3 (sydvest) fra 1/7-2020.

Præsentation af Kristian Hede Jensen

Jeg har været medlem af Varde Rotary Klub siden 1993, hvor jeg har bestridt stort set alle funktioner. Præsident i 2015-2016, sekretær 2 gange, og for øjeblikket er jeg counsellor i klubben.

Jeg er uddannet ingeniør og har i mange år været Drifts- og Anlægschef ved Varde Kommune. Jeg gik på pension for 3 år siden. Jeg har mange interesser, bl.a. er jeg aktiv på lokalarkivet i Janderup, hvor jeg bor.

Privat er jeg gift med Bente, der er meget engageret i Inner Wheel i Varde. Vi har 2 børn, en søn der er Datalog og systemudvikler, en datter der er National Kaptajn i Hele Danmarks Familieklub, og som i øvrigt også er Rotarianer.

Rotary arbejdet betyder meget for mig og jeg glæder mig til at komme i gang med arbejdet som AG´er her i område 3.

Kristian Hede Jensen

Varde Rotary Klub