Indsendt af Klaus Kristian Jakobsen den 21.3.2018
Vi fejrer, at det i år er 45 år siden at vores klub blev stiftet.
23.04.2018. 17:30

SÅ INVITERES DER TIL FEST !!    OG SÅ PÅ EN MANDAG

Kære Rotarianere & gæster

Vi fejrer, at det i år er 45 år siden at vores klub blev stiftet. Det fejrer vi på festlig maner:

Det foregår mandag d. 23. april kl. 17.30 på Ølstykke Kro, Københavnsvej 23, 3650 Ølstykke. Vi slutter kl. ???. Der må påregnes MEGET forlænget mødetidJ

Vi håber, at ægtefæller, samlevere, børn, udvekslingsstudenter vil være med til at fejre vores klub. Vi sørger selvfølgelig for festlige indslag i løbet af aftenen.

Deltagelse i fødselsdagsfesten koster):

Medlemmer af Egedal Rotary Klub 150,00 kr.
Gæster 200,00 kr.

Der bliver serveret 3 retters festmenu, drikkevarer ad libitum til spisningen, kaffe og the incl. cognac eller likør.

Tilmelding:

HUSK aktivt at tilmelde eller afmelde på portalen. Tilmelding kan også ske til Steen.
Da Ølstykke Kro skal have besked god tid er sidste frist mandag den 16. april 2018 kl. 12.00. Senere tilmelding/afmelding er ikke mulig.

På Klubudvalgets vegne

Steen Christensen

PS: Inden festen vil vi gerne, at du gør dig nogle tanker om, hvad Rotary betyder for dig.