MEDDELELSE FRA PRÆSIDENTEN

Kære Rotarianer
Jeg håber I har haft en god sommer. Har I tilbragt den i Danmark har det ikke været vejret skyld, hvis den ikke har været så god, som I kunne ønske.
Jeg selv har tilbragt sommeren i Danmark, bortset fra 14 dage, hvor Jette og jeg var i Canada. Målet for denne rejse var først og fremmest Rotarys Convention i Toronto. Det var en stor oplevelse at være sammen med 36.000 andre rotarianere fra hele verden. Jeg vil fortælle lidt om mine indtryk ved vores første møde den 7 august, hvor vi jo starter det nye Rotaryår.
Foran os har vi en række interessante møder, som jeg håber I vil slutte op om. Ud over vore regulære tirsdagsmøder er der programsat en række spændende aktiviteter indbefattende et besøg i Bakkehuset, en udflugt til Ribe og en øl/gin aften i rådhuskælderen. Alt i alt et flot program, som jeg gerne vil takke Mødeudvalget for at have udarbejdet.
Som jeg nævnte ved Kædeoverrækkelsen, så står vores klub over for en række udfordringer. Vi har desværre måtte konstatere flere udmeldelser her på det sidste og vi må konstatere, at mødedeltagelsen ikke har været tilfredsstillende. Jeg håber vi sammen kan vende billedet i det nye år. Gode og konstruktive forslag modtages med taknemmelighed. De kan sendes til undertegnede, men I er også mere end velkomne til at bringe dem op på vores møde den 21 august, hvor vi jo netop skal drøfte klubbens fremtid.
Fortsat god sommer – og på gensyn
Erling