Vi skal bruge de sociale medier for at sikre større kendskab til Rotary, sådan lyder budskabet fra Barry Rassin.

Vi er ved at være gode til at bruge Facebook - vores gruppe 'Netværk med mening' har nu 380 medlemmer - vi er blevet ca. 150 flere medlemmer på 3 måneder. TAK for interessen. Og husk alle er velkomne til at skrive i gruppen, så vi kan inspirere hinanden.

NU mener vi, at vi også er klar til at tage LinkedIn i brug. PR-udvalget er igang med at gøre de grupper som findes på LinkedIn aktive - og samle aktiviteter. Målet er, at vi i får en gruppe hvor Rotarianere kan dele erfaringer fra Rotary - men at vi også kan bruge gruppen erhvervsmæssigt til at søge svar og inspiration erhvervsmæssigt. Meget mere følger ......

Og desuden tilbydes klubber undervisning i brug af sociale medier - følgende kan inviteres til et klubmøde som oplægsholder:
Facebook: Ricky Berner fra Gilleleje RK
LinkedIn:   Martin Sattrup Christensen fra København RK