Lemvig Rotary klub hædrer ildsjæle.

Indsendt af Leif Fritsdal den 20.2.2018
Projektpenge og PHF'er til lokale.

100 års jubilæums PHF’er er uddelt til 2 foreningsformænd i Lemvig som anerkendelse for deres store indsats. Samtidig modtog de hver en check på 15.000 kr., så de kan sætte gang i projekter.

Baggrunden for hæder og pengebeløbene er, at Rotary sidste år markerede 100 året for Rotary Foundation, og Lemvig Rotary klub har i den forbindelse hædret to lokale personer for deres indsats. Det blev formanden for Lemvig Integrationsforening, Gunvor Fink Møller, og formanden for Lemvig Basket, René Jakobsen.

Foto:
Fra venstre Ole Odgaard, Lemvig Rotary Klub, René Jakobsen, Lemvig Basket, Gunvor Fink Møller, Lemvig Integrationsforening, præsident Aksel Skovgaard, Lemvig Rotary Klub samt Torben Andreasen, Lemvig Rotary Klub. Foto Lemvig RK.

Du kan læse Folkebladets omtale af begivenheden her.

Torben Andreasen oplyser, at der er en lille fejl i avisomtalen, idet der blev doneret 15.000 kr. til hver, nemlig 5000 kr. fra Lemvig Rotary klub.  5000 kr.  fra RDH og 5 fra DG midlerne