Kom på aftensejlads med det 120 år gamle sejlskib, Jens Krogh

Indsendt af Carsten Helmuth Pedersen den 11.3.2019
FDF Aalborg Søkreds og Aalborg City Rotary Club inviterer dig til en unik mulighed, hvor du kan opleve Aalborg fra vandsiden og sejle med det gamle træskib Jens Krogh, på tre aftensejladser i maj og juni måned.

FDF Aalborg Søkreds er en FDF-kreds, som har til formål at give børn og unge en maritim oplevelse gennem hygge og arbejde, samt at give børn, unge, medlemmer og andre foreninger en oplevelse ud over det sædvanlige på det stolte skib Jens Krogh.

Rotary-klubberne har i flere år lånt Jens Krogh til at sejle på togt med internationale udvekslingsstudenter - læs mere her.

Til skibet Jens Krogh hører en meget gammel landgangsbåd, der længe har trængt til udskiftning. Deltager du i sejladsen støtter du derfor i indsamlingen til en ny landgangsbåd/redningsbåd til Jens Krogh FDF-Søkreds.

Prisen for turen er 150 kr. pr voksen og 50 kr. pr barn under 16 år. Børn kun ifølge voksne.

Der vil være mulighed for at købe mad og drikke ombord på skibet af FDF Aalborg Søkreds. Betaling foregår via MobilePay eller lige penge.

Sejlture er planlagt til 20/5, 27/5 og 17/6 i tidsrummet 17.30-19.30.

Tilmelding på dette link: https://aalborgcityrotary.nemtilmeld.dk/

Venlig hilsen
FDF Aalborg Søkreds og Aalborg City Rotary Club