Indsendt af Birte Marie Linnebjerg den 3.4.2020
Dyrehaven Rotary Klub har afholdt ordinært klubmøde ved hjælp af video. Ikke mindre end 18 medlemmer deltog på forskellige medier fra PC'ere, tablets eller smartphones.
01.08.2020. 23:58

Præsidenten

Vores præsident bød velkommen til det lidt utraditionelle møde. Vi sang fødselsdagssang for Claus - det lød mildest talt helt forfærdeligt.

Lene kom med seneste opdatering vedr. udvekslingsstudenterne. Rotary har vedtaget, at der ikke bliver nogen ungdomsudveksling i 2020/21, så vores udvalgte til at komme til Thailand var forståeligt nok en del skuffet. Vores udsendte lige nu har det godt i Cnada og forventer at blive der i den planlagte tid.

Da vi ikke havde en foredragsholder på, så tog vi i stedet en skærmen rundt tur. Gregers ledede slagets gang og vi fik alle lejlighed til at fortælle, hvordan vi havde det med de restriktioner, der er indført og hvordan vi tacklede hverdagen. Nogen er flyttet i sommerhus, andre er i karantæne og en del arbejder hjemmefra. Generelt var humøret fint.

Et rigtig godt møde som endda gik over tid. Til inspiration for andre klubber så brugte vi et system, der hedder Zoom, men der findes mange andre f.eks. Skype, AdobeConnect, Whereby og helt sikkert endnu flere..