Julehygge 2018

Årets Julehygge & pakkespil

Så blev det årets sidste møde før jul, hvor vi som sædvanelig nyder en udvidet brunch og et glas bobler. Det var også mødet, hvor vi tog afsked med vores klubmester Frank Andersen, som igennem mange år blandt andet har haft dette yderst vigtige hverv for klubben. Tak til Frank for hans store indsats for klubben.

Frank var lykkens "gudinde" og trak årets sidste vinder af vores øl-lotto, som denne gang blev Thomas Klingspor-Bentzen. Tillykke med gevinsten. Thomas fungerede herefter som julemand i forbindelse med vores pakkespil.

Overraskelsen var stor, da vi kontrollerede numrene til vores øl-lotto. Der manglede ikke blot 2 men hele 4 brikker. Der bliver anskaffet nye brikker til førstkommende møde i det nye år.

Mødet sluttede med, at vi ønskede hinanden en rigtig Glædelig Jul & et Godt Nytår.

Tillykke med fødselsdagen til Søren Peter Jensen med fødselsdagen den 21. december :-)