Inspirationsdag og Gallafast i distriktet

Indsendt af 163086 den 6.2.2019
Kom med til inspirationsdagen hvor vi mødes på tværs af klubber, alder og anciennitet mhp at få inspiration.
27.04.2019. 08:30

Lørdag 27. april 2019 bliver en dag fuld af oplevelser og impulser for alle rotarianere, rotaracter og rotexer i Distrikt 1470.

Mød andre fra distriktet, få gode kontakter og viden om de mange spændende og resultatrige aktiviteter, der foregår rundt om i distriktet.

Service Above Self giver sig udtryk på et utal af forskellige måder – og du får helt sikkert ideer med hjem til nye tiltag i din egen klub til glæde for medlemmerne og samfundet omkring os.

Årets generalforsamling 2018-19 i Distrikt 1470 blev afholdt i efteråret, og derfor kan vi dedikere hele Inspirationsdagen til aktiv erfaringsudveksling og dialog om Rotary og vejen fremad.

Vel mødt og på gensyn

Distriktsguvenør Susanne Gram-Hanssen

DET PRAKTISKE:

Sted: Efterslægten HF-center, Efterslægtsvej 5, 2400 København Tidspunkt: Lørdag 27. april 2019. Dagsprogram 9.30 (indskrivning fra 8.30)

Deltagerkreds: Rotarianere og ledsagere: unge/ældre – erfarne/uerfarne – Rotaracter, udvekslingsstuderende, Rotex og værtsfamilier.

Pris dag: Rotary: 150 kr. / Rotaract: 75 kr.
I prisen indgår morgenkaffe/croisant – frugt, vand kaffe/te – frokostsandwich – eftermiddagskage.

Pris Gallafest: Rotary: 400 kr. / Rotaract 200 kr.

I prisen indgår velkomstdrink og middag med vinmenu, underholdning og dans.

Tilmelding og betaling: Tilmelding snarest muligt, senest 8. april 2019, på www.rotary.dk/inspirationsdag