Social martaton arrangeret af Kastrup Rotary Klub

Indsendt af Anders Qvade Rasmusen den 12.11.2018
Foto: Jens Berthelsen

Så er det på tide at tilmelde sig til årets sidste marathonløb, uanset om du vil løbe en hel, halv eller kvart.

Hvert år slutter flere hundrede løbere sæsonen af nytårsaftensdag på Amager
31.12.2018. 00:00

Hvert år slutter flere hundrede løbere sæsonen af nytårsaftensdag på Amager med et lidt anderledes løb – nogle mødes faktisk på Hovedbanegården for at få 50 km i benene i en Ultra-Socialmarathon. Vi plejer også at se lidt sjove udklædninger!

Løbet er socialt fordi:

·         Vi løber i grupper og kommer i mål samtidigt

·         Vi har nogle hyggelige depoter undervejs

·         Overskuddet går til et godt formål, nemlig Rigshospitalets BørneUngeProgram

·         Vi løber uanset vejret

·         Vi slutter dagen med at skåle godt nytår og høre en kort nytårstale

Så klik ind på www.socialmarathon.dk og meld dig til inden 1. december, hvor tilmeldingsgebyret stiger.
Både der og på FaceBook kan du se stemningsbilleder fra tidligere år.

Der er bad og omklædning i stævnecentret i Kastrup Svømmehal, men der er ikke adgang til selve svømmehallen.

Venlig hilsen Socialmarathon – vi ses!

Socialmarathon arrangeres af Kastrup Rotaryklub – alle hjælpere arbejder frivilligt.