Rotary Leadership Institute - Graduate - 09 Marts 2019.

Indsendt af Holger Heldbo den 10.12.2018
Forvandling af din Rotary klub.
09.03.2019. 08:30

The Rotary Leadership Institute

Distrikt 1440 & 1450

Kære RLI’er

Vi glæder os over at opfordre dig til at søge om optagelse på RLI Graduate, som vi gennemfører i et samarbejde mellem distrikt 1440 og 1450

lørdag den 9. marts kl. 08:30-16:30 Bygholm Landbrugsskole, Hattingvej 49, 8700 Horsens

Overskriften på kurset er: ”Forvandling af din Rotary klub”, og det foreløbige program ser således ud:

• Introduktion til RLI Graduate og netværksøvelser
  • Hvem er Rotary – og hvorfor skulle nogen interessere sig for det?
  • Udfordringer og udviklingsmuligheder i Rotary
  • Organisationskultur, Corporate Branding og kommunikation
  • Forvandling af din Rotary klub, vision og strategi
  • Hjem til klubben – og hvad så?

Du får her en rigtig god mulighed for at udvide dit RLI- og Rotary-netværk, samtidig med at du arbejder dybdegående og intenst med disse emner.

Og det for en deltagerpris på 900 kr.

Uddannelsen gennemføres som på RLI som dialogbaseret og interaktiv undervisning i højt tempo, og med stor aktivitet og udnyttelse af dit engagement og din professionelle baggrund.

Underviserne kommer fra de 2 distrikter og har alle været facilitatorer på RLI i deres distrikter.

Vi glæder os til at møde dig på RLI Graduate, og til forud for kurset at fortælle mere om det samt besvare de spørgsmål, der måtte dukke op i forbindelse med ansøgningen.

Ansøgning:                              Sendes senest 31. januar 2019 på vedhæftede ansøgningsskema til

nedennævnte kontaktperson fra dit distrikt.

Betalingsfrist:                         15. februar.

Hvis du optages på kurset, vil du modtage en faktura på beløbet fra Rotary Danmarks sekretariat. Videresend den straks til din klubkasserer, hvis din klub betaler for din deltagelse.

Mange hilsener – og kontakt os på

Flemming Larsen D-1440          Jan Aagaard D-1450

larsen9220 (at) gmail.com            dg1450-1920 (at) rotary.dk