RLI og RLI Graduate - ændring af afviklingsforløbet i foråret

Indsendt af Claus Skovbjerg den 3.11.2020
Der sker ændring af afviklingsforløbet i foråret for Rotary Leadership Institute

Rotary Leadership Institute – ændring af afviklingsforløb i foråret

Rotary Leadership Institute (RLI) tilbyder i foråret RLI-kursus på 2 lørdage, i stedet for oprindeligt 3 lørdage.

Vi har været nødt til at tilpasse seminarforløbet på grund af Corona situationen.

Derfor har vi sammensat programmet, så vi afvikler seminarforløbet på 2 lørdage. Det er muligt, når vi starter lidt før og slutter lidt senere.

Det bliver spændende at følge, om det falder i deltagernes smag. Det er immervæk nemmere at finde 2 lørdage end 3, så det kan være med til at åbne mulighederne for nogle flere.

Det må tiden vise.

Jeg vil opfordre til, at man tilmelder sig RLI den 20. marts og 24. april 2021, og det er ud fra princippet om først til mølle. Der er allerede tilmeldinger, så hold dig ikke tilbage og send ansøgningen til mig.

Du finde ansøgningen når du går ind på kurser og seminarer under distriktet.

Alternativt skriv til mig på min mail, så kan jeg hjælpe dig videre med at finde materialerne.

RLI-Graduate

Alle der har gennemført Rotary Leadership Instititute får i disse dage invitation til at tilmelde sig til seminaret RLI-Graduate.

RLI-Graduate er en overbygning på Rotary Leadership Institute, og afvikles som et landsdækkende arrangement, hvor hvert distrikt har mulighed for at tilmelde 5 deltagere.

Seminaret er et internat arrangement, som starter fredag og slutter lørdag eftermiddag, den 22. og 23. januar 2021.

Måtte forsamlingsforbuddet til den tid begrænse mulighederne for afvikling, vil seminaret i stedet bliver afholdt den 4. og 5. juni 2021.

Temaet på seminaret er ”forvandling af din Rotary klub”, og deltageren får mulighed for at lave egne handlingsplaner rettet mod udvikling af sin egen klub.

Har du lyst og interesse og har fuldført Rotary Leadership Institute, så tilmeld dig via det ansøgningsmateriale som du modtager fra distriktets uddannelsesansvarlige.

Med Rotary hilsen

Jan Aagaard