Colofact ApS vandt Iværksætter Prisen 2023

Indsendt af Claus Thornberg Højmann den 24.4.2023
Colofact ApS ved iværksætter Torben Hjorth Petersen vandt Iværksætter Prisen 2023.

Colofact ApS var nomineret af Kongens Lyngby Rotary Klub.

MyPlan International nomineret af Købnehavn Nord Rotary Klub blev nummer og på 3. pladsen kom Brain Capture nomineret af Frederiksberg-Mariendal Rotary Klub.
Hertil var der finalisterne TaxHelper nomineret af Skovshoved Rotary Klub og Resen Waves omineret af Virum-Sorgenfri Rotary Klub.

Blandt de indsendte kandidater opfyldte 14 målene for Iværksætter Prisen og opnåede nominering. Blandt de nominerede kvalificerede sig fem finalister. De fem finalister blev bedømt i den åbne afstemning og af et dommerpanel.

Videoerne, der præsenterer de fem finalister kan fortsat ses på http://ivaerk1470.rotary.dk/

Iværksætterkomiteen

Donald Nekman og Peder Jon Andersen