Næste møde - Ørestad iværksætterpris kickstart

HUSK aktivt at tilmelde (eller afmelde) dig i vores kalender.

Klubberne på Amager gentager næste år succesen fra i år og kårer Amagers Iværksætter 2018. Vi holder igen et flot arrangement. Planen er at holde det tirsdag den 29. maj. Det kan dog tænkes at blive rykket til onsdag eller torsdag i samme uge afhængigt af lokalerne og hvornår de er ledige. Ambitionen er at hver klub stiller med en iværksætter til konkurrencen, og at vinderen på Amager igen går videre til distriktskonkurrencen.

Det betyder at vores klub skal finde en iværksætter. Det skal vi gøre inden den 1. april 2018. Vi skal beslutte hvordan vi har tænkt os at gøre dette, og vi skal i gang med at finde kandidaten eller kandidaterne. Sidste gang var der også klubber som tilbød iværksætterne hjælp i kraft af at bruge vores erfaring og netværk. Det kunne også være en mulighed i år for vores klub.

Desuden skal alle klubber stille med (minimum) 3 sponsorer. Det skal vi også diskutere hvordan vi har tænkt os at gøre, og om der er nogen som måske allerede nu har forslag til hvem det kunne være.

Lad os få diskuteret og besluttet hvordan vores klub har tænkt sig at afvikle vores del af Amagers Iværksætter 2018.

3 min. ved David Roberto Mateu Andreasen.