Kender du Rotary Leadership Institute?

Indsendt af Claus Skovbjerg den 23.8.2020
Rotary´s flagskib af kurser, er Rotary Leadership Institute (RLI).
RLI er et kursus for alle, som vil være med til at udvikle sin egen klub, og få et stærkt udbytte af sit medlemskab af Rotary.
19.09.2020. 08:00

RLI er opbygget, så det giver deltagerne masser af viden og værktøjer på alle Rotary´s funktionsområder, samtidig med, at det er muligt at udvide sit netværk med mange andre engagerede Rotarianere.

Jeg vil derfor anbefale, at du overvejer at tilmelde dig til kurset her i efteråret 2020, alternativt i foråret 2021.

Der er 24 pladser på hvert kursus, og ’først-til-mølle’-princippet gælder, så der er ingen grund til at vente med tilmeldingen. Tilmeldingsfristen til kurset i efteråret 2020, er 30. august.

Vi har netop i disse dage sendt information ud til alle Præsidenter og Præsident Electer som udover selv at overveje tilmelding naturligvis orienterer i klubberne om kursernes afholdelse.

Du kan finde mere om kurserne ved at trykke på dette link, hvor du også finder mere information om kurserne i den aktuelle folder, samt ansøgningsformularerne til både efterårs- og forårsholdet.

Skynd dig at foretage din tilmelding, så du er sikret deltagelse allerede her i efteråret.

Jan Aagaard

RLI Chair i Distrikt 1450