Inspirationsdag og galla-fest

Lørdag 27. april 2019 bliver en dag fuld af oplevelser og impulser for alle rotarianere, rotaracter og rotexer

Mød andre fra distriktet, få gode kontakter og viden om de mange spændende og resultatrige aktiviteter, der foregår rundt om i distriktet.
Service Above Self giver sig udtryk på et utal af forskellige måder – og du får helt sikkert ideer med hjem til nye tiltag i din egen klub til glæde for medlemmerne og samfundet omkring os.

Årets generalforsamling 2018-19 i Distrikt 1470 blev afholdt i efteråret, og derfor kan vi dedikere hele Inspirationsdagen til aktiv erfaringsudveksling og dialog om Rotary og vejen fremad.

Ved guvernørmøderne har jeg gennemåret opfordret til at vi med fordel kan prøve at gøre ’tingene’ anderledes. (Vi skal naturligvis ikke lave om på det som fungerer men følge med tiden)

Hvis vi fortsætter som vi altid har gjort, kan vi ikke forvente en forandring. Jeg har derfor også valgt, at årets distriktskonference skal afvikles anderledes end tidligere år. Den formelle del med Årsmøde blev afviklet i efteråret så den 27.4 er det målet, at vi skal inspireres og inspirerer hinanden – unge og gamle / erfarne og uerfarne / rotarianere og ’ikke’ rotarianere.

Planlægningsgruppen har sammensat et program med 2 hovedtalere og 17 forskellige break-out sessioner så der er noget for enhver interesse og masser af inspiration til klubberne. Jeg foreslår, at I konverterer ugens Rotary-møde til deltagelse i Inspirationsdagen. Og at I deltager i forskellige sessioner og derved får forskelligartet inspiration med hjem til klubberne.

Og at vi slutter dagen af med et brag af en Galla-fest.

SE mere her: https://www.rotary.dk/inspirationsdag

Vel mødt og på gensyn