Indsendt af Peter Thode Loft den 31.5.2020
Haderslev Hertug Hans Rotary Klub inviterer til kædeoverrækkelse tirsdag den 30. juni 2020 kl. 16:30-18:45.
Arrangementet afholdes i landlige omgivelser i det klubben kalder for ”Johans tipi”, hvor der er tradition for at holde kædeoverrækkelser i Haderslev Hertug Hans Rotary Klub.
30.06.2020. 16:30

Det er med glæde, at Haderslev Hertug Hans Rotary Klub nu kan invitere til kædeoverrækkelse ude i landlige omgivelser

Tirsdag den 30. juni 2020 kl. 16:30-18:45

Kør efter Vonsbækvej 7, 6100 Haderslev. Drej ned ad Gymosevej og 100 m længere fremme ligger det, vi i klubben kalder for ”Johans tipi”, og hvor vi har tradition for at holde vore kædeoverrækkelser.

Kædeoverrækkelserne i distrikt og klub afvikles samme aften som to selvstændige arrangementer for at holde deltagerantallet nede. Klubbens kædeoverrækkelse sker fra kl. 19.00 - 21.30.

Vi ser frem til nogle rigtig festlige timer sammen, hvor vi skal spise, fortælle de gode historier og sammen skabe nye minder. Kædeoverrækkelsen i distriktet er beklageligvis under påvirkning af den aktuelle Corona-krise, hvorfor antal af inviterede er væsentligt reduceret efter aftale med Distriktguvernør Elect Jens Kaptain.

Påklædningen er festligt sommertøj, gerne uformelt. Rotarynåle og phf’er må gerne vises frem på dagen.

Mødet er oprettet på Haderslev Hertug Hans Rotary Klubs hjemmeside, hvor tilmeldingen vil foregå. På grund at det praktiske med maden, bedes deltagerne indmelde bindende svar senest søndag den 14. juni 2020 (klubbens sekretær kan eventuelt kontaktes) peter (at) thodeloft.dk

Henrik Rønnest, præsident

P.S: De to kædeoverrækkelser vil blive afholdt i overensstemmelse med myndighedernes gældende retningslinjer for at mindske risikoen for spredning af corona-virus. Arrangementerne vil blive aflyst den 23. juni 2020, hvis myndighederne på dette tidspunkt stadig ikke kan tillade en forsamling på minimum 30 personer.