40-års jubilæum i Brande Rotary Klub

Indsendt af Anonym (ikke efterprøvet) den 19.1.2022
Stort tillykke til Carl Ejler Holm med jubilæet - og ikke mindst tillykke til de Rotary-kammerater, der gennem årene har nydt godt af hans engagement.

Carl Ejler Holm har taget sin tørn i klubben, det viser et imponerende CV.

Hele vejen igennem har familien og særligt hustruen, Ester, været en trofast støtte. Især da Holm havde posten som guvernør for det Midtjyske distrikt fra 1995 – 1996.

En tillidspost, der krævede et ophold på ’guvernørskole’ i Los Angeles, hvor også hustruen var med.

I det hele taget har klublivet beriget Carl Ejler Holms liv - både med de spændende poster, men ikke mindst med fællesskabet og netværket i det gængse klubliv.

Holms jubilæum blev fejret i klubben med lykønskninger og en 40-års nål som det synlige symbol for et trofast og givende medlemskab.

Artiklens forfatter, Jytte Gottlieb, har været medlem af Brande Rotary Klub siden 2010 og har blandt andet været præsident for sin klub og af flere omgange formand for klubbens PR-udvalg.