Indsendt af Claus Skovbjerg den 21.6.2020
Vores distriktsguvernør Jan Aagaard blev nyligt overrasket. Ved et arrangement i sin egen klub, Silkeborg Østre Rotary Klub, fik Jan Aagaard overrakt en PHF med 4 safirer. Det var en anerkendelse og æresbevisning, som distriktets tak for det arbejde, han har udført som Distriktsguvernør.

PHF-anerkendelsen gives i Danmark til den, der har gjort et stort og uselvisk stykke arbejde i Rotary.

PHF står for Paul Harris Fellow (Paul Harris var grundlæggeren af Rotary i 1905).

Som distriktsguvernør har Jan Aagaard ansvaret det midtjyske distrikt, der består af 54 klubber.

Vi siger tak og stort tillykke til Jan.

Dejlig typisk for Jan tilføjer han selv:

”Det får mig til at tænke på, om vi er opmærksomme på alle steder at anerkende de indsatser, som et stort antal af Rotarianere udfører?

Jeg møder rigtig mange, der gør meget for Rotary, og jeg håber, at vi er gode til at anerkende det.

Alle klubber har mange point opsparet til brug for at uddele PHF anerkendelser.

Jeg bliver tit spurgt om, hvor mange point den enkelte klub har, for man vil gerne vide, om man har nok til at foretage uddelinger? Her kan jeg nævne, at alle klubber i distriktet har rigtig mange point, så alle kan foretage uddelinger.”