100 Paul Harris Fellow til ikke-rotarianere

Indsendt af Tommy Holst den 23.2.2017
De 5 distrikter i Danmark vil i fællesskab, i anledningen af The Rotary Foundations 100-års jubilæum, opfordrer til, at der samlet set i Danmark uddeles 100 Paul Harris Fellow (PHF) til personer i Rotary-klubbernes lokalområder.

Kender du en person i dit område der fortjener en anerkendelse (PHF)?

En person der yder service above self
Måske, indenfor vores 6 fokusområder

I Rotary Syddanmark - distrikt 1461 skal vi uddele 20 PHF, forventeligt samtidig som de øvrige distriktet i Danmark, i perioden 10. – 24. juni 2017

Hvis din klub har et eller flere motiverede forslag til hvem I synes der skal have en PHF, sendes forslagene til distriktsguvernør Bjarne Eilsøe-Jørgensen dg1461-1617 (at) rotary.dk inden den 15. marts 2017.

Efterfølgende vil Rotary Danmark lave en samlet bestilling på de klubbers vegne der har indstillet til anerkendelsen. Det er klubberne der indstiller og klubberne donerer.

DG Bjarne Eilsøe-Jørgensen og District Foundation Chair Carl Peder Adolph