Herning Rotary klubs bestyrelse 2021 / 2022

Indsendt af Aksel Fyhn den 22.12.2020
Den nye bestyrelse bliver traditionen tro offentliggjort til vores julefrokost kort før jul. Desværre blev arrangementet jo som bekendt aflyst. Men her har i en oversigt over Peter Pades bestyrelse – og det ER et stærkt hold igen i år – så nu glæder vi os ikke bare til sol og sommer, at blive fri Covid19 – men også til en masse spændende tiltag fra den nye bestyrelse.

Præsident Peter Pade
Sekretær John Møller
Klubmester Henrik Nielsen
Vicepræsident Torbjørn Engedal
Past præsident Aksel Fyhn
Kassere Frank Buchwald Bertelsen
Elect Mogens Brock
Samfundstjeneste Bent Mosgaard
Klubtjeneste Hans Østergaard
Erhvervstjeneste Carsten Thygesen
International Peter Brahe

Fuldstændig som normalt er under klubledelsen på Rotary.dk oprettet den nye bestyrelse – der kan du også se den. RTD sender så dataene til RI derfra efter deadline den 1. februar 2021. Så det er på plads.
Hvis du har lyst til at se bestyrelsen kan man selv gå ind under ledelse/funktioner - ændre året til 2021/2022 – og tryk filter. Så er bestyrelse der - med billeder.