Guvernøren har ordet

I disse dage uddeles 100 stk. Paul Harris Fellows (PHF’er) over hele Danmark. Stolte givere og ikke mindst modtagere ses på Facebook, Instagram og i lokale aviser. Det er en fornøjelse at se folk blive beærede over anderkendelsen og samtidig opleve, at Rotary på den måde også får opmærksomhed.

Tusind tak for opbakningen fra jer til denne måde at fejre 100-året for The Rotary Foundation.
Jeg glæder mig også til at fejre 100-året for The Rotary Foundation, med så mange af jer som muligt den 14. juni ved End Polio Now-arrangementet i Cirkusbygningen, hvor Walmanns Salonger slår dørene op for Rotary. Du kan nå det endnu!

De af jer der skal på Folkemødet, er mere end velkomne til at slå vejen forbi Rotarys stand. Du finder os ved Danchells Anlæg, stand A7 – programmet finder du her https://www.rotary.dk/districts/distrikt-1470

Lad mig slutte af med at takke for overvældende imødekommenhed jeg har mødt i løbet af dette år, og ikke mindst udtrykke min største respekt overfor al den entusiasme, der udvises for Rotary hos alle de medlemmer, jeg har truffet i 2016-17.

Tak til ALLE for at være levende beviser på, at Rotary hjælper mennesker ved, at vi mødes, udveksler idéer og gør en forskel.