Galten-Skovby Rotary Klub i dag

GALTEN-SKOVBY ROTARY KLUB

Galten-Skovby Rotary Klub har i dag små 20 medlemmer og er åben for både kvinder og mænd. Klubben er en del af et verdensomspændende netværk af 1,2 millioner frivillige, som dedikerer tid og talent til at tackle nogle af verdens mest presserende humanitære udfordringer.  Vi er samtidig et erhvervsnetværk, hvor medlemmerne bruger hinanden, udveksler erfaringer og udnytter hinandens ressourcer.

Vi holder møde hver mandag fra kl. 18:15 til 19:45. Møderne er som hovedregel åbne for gæster, og indholdet er ofte et foredrag med et erhvervs - eller samfundsmæssigt indhold. For at øge denne mulighed har klubben tillige 4 årlige fællesmøder med de 3 øvrige klubber i Skanderborg kommune. Vi arrangerer vi endvidere både kulturelle og sociale arrangementer for at styrke kammeratskabet.

Vores klub støtter op om international forståelse og personlig udvikling, og har gennem årene udsendt mange unge på rejser og udveksling i udlandet.

Klubben har støttet en række udlandsprojekter, fx etablering af en sundhedsklinik for gadebørn i Ghana. Lokalt har vi senest støttet Skaterparken på Bytoften med etablering af en vandpost.

Vil du vide mere om vores klub eller et medlemsskab måske tiltaler dig, så kontakt en ovenstående kontaktpersoner eller skriv en mail til galtenskovbyrotary (at) gmail.com

Følg os på Facebook   https://www.facebook.com/GaltenRotaryKlub/

Et medlemskab af ROTARY er et medlemskab af hele verden - og for livet!

Læg hertil inspirerende møder og kammeratskab i din egen klub! Samt deltagelse i såvel lokale som internationale projekter.

Værnemidler til Skejby