Gæstedag - Ølsmagning hos Ølsnedkeren

Indsendt af Arthur Diness den 10.9.2021
Vi gentager succesen fra sidste år og inviterer venner, bekendte og nye ansigter til GÆSTEDAG i Frederiksberg Rotaract!
22.09.2021. 18:45

Igen er der kredset om programmet, som denne gang står på ølsmagning hos Ølsnedkeren på Nørrebro. Et hyggeligt sted, som emmer af erfaring og kærlighed for god øl, så tag gerne en ven eller veninde med under armen, som kunne være interesseret i Rotaract 🙂
Det vil være øleksperten Olaf fra Ølsnedkeren, som kommer til at guide os igennem den unikke smagsoplevelse af flere forskellige af deres specialøl. Selve ølsmagningen varer ca. to timer og vil blive serveret sammen med lidt vand og snacks. Efter ølsmagningen er man selvfølgelig velkommen til at blive hængende til en øl eller to 😉
Da vi gerne vil invitere inden for til en hyggelig aften, uden nogen omkostninger, er der maksimum på antal deltagere (35 pers.), og tilmelding sker derfor efter først-til-mølle-princippet.
Hvornår: Onsdag d. 22. september kl. 19:00.
Hvor: Ølsnedkeren, Griffenfeldsgade 52, 2200 Nørrebro.
Pris: Det er gratis at deltage for gæster samt Frederiksberg Rotaract’s medlemmer. Medlemmer af øvrige Rotaract-klubber og Rotary er meget velkommen, men opkræves en egenbetaling på 250 kr. ved tilmelding.
Tilmelding: Der er aktiv TILmelding, for både medlemmer af Frederiksberg Rotaract og gæster. Tilmelding sker ved personlig henvendelse til Arthur Diness (via pm eller mail på; arthurdiness (at) gmail.com) senest d. 20. september. Bemærk derfor, at det ikke er nok at trykke deltager på dette event, for at blive tilmeldt gæstedagen.
Vi håber på at få en rigtig god aften, og på at se mange ny ansigter – Så kom frisk, alene eller med en ven under armen. Vi glæder os til at se jer!