Indsendt af Claus Skovbjerg den 8.10.2020
Inspireret af eventet, som de fem Rotary klubber på Djursland afholdt i december 2019 inviterer de otte Rotary Aarhus Klubber jer til at fortsætte indsamlingen sammen med os i efterårsferien.

Den 10. okt. kl. 09.00 – 18. okt. kl. 18.00

Invitation:

Kom og vær med, når Rotary Klubberne i Aarhus afholder

'GÅ FOR BØRNEHOSPICE' til fordel for StrandbakkeHuset Børne- og Ungehospice.

Grundet COVID19 har vi valgt at rammen for eventet er en individuel tur, hvor du som deltager, går en tur i din lokale skov, park, strand eller i det åbne land i dit nærområde.

Som en del af turen, vil vi også gerne invitere dig til at lave "nature art" - det vil sige tage et billede fra din tur og upload det på denne side.

Vi udvælger de tre "bedste billeder", som præmieres med gaver fra vores sponsorer.

Blandt de indsendte billeder udvælges et bredt udsnit, som samles i en collage der overdrages til StrandbakkeHuset Børne- og Ungehospice.

Deltagerbetaling:

Donationer for deltagelse efter eget valg. Vi forestiller os fx. kr. 50, 100 eller mere.

Tilmelding:

Tilmelding ved betaling på MobilePay: 892981

BAGGRUND FOR EVENTET

Vi samler ind til nogle spændende udearealer ved

STRANDBAKKEHUSET, Børne- og ungehospice i Rønde.

Målet er 3 mio. kr. inden 31. december 2020, og VI HAR BRUG FOR DIN HJÆLP. Indtægterne fra dette arrangement går ubeskåret til indsamlingen.

Vi glæder os til at se jer.

Rotary-klubberne i Aarhus

NB: Bemærk at Rotary Aarhus Klubberne forbeholder sig ret til at anvende indsendte billeder.

Eksempel på Landart.

Se mere på www.strandbakkehuset.dk specielt om leg, liv og lindring, der især vedrører udearealer som Rotary støtter.

Aarhus Klubberne

Flemming Nielsen, Tovholder