Indsendt af Christian Bak den 10.9.2018
I et ærligt og gribende foredrag fortæller Torben Bohnhardt om sit liv som et svigtet og misbrugt barn, og om hvordan han blev hardcore rocker i Aarhus, inden han som 30-årig trykkede ctrl+alt+delete og skiftede en kriminel løbebane ud med et nyt liv som social iværksætter i foreningen HEADON.

Det sværeste var ikke at træde ud af rockermiljøet – men at få lov til at træde ind i samfundet. I foredraget oplever du, hvordan det er lykkes for Torben Bohnhardt at gå fra hardcore kriminel rocker til et menneske, der i dag bruger hver eneste vågne time på at hjælpe andre ud af misbrug og kriminalitet.

Fakta om foredraget

Foredraget Ctrl+alt+delete – Fra rocker til menneske holdes af Rotary-klubberne Vejle Fjord, Vejle Syd, Vejle Nord, Børkop og Egtved mandag 24. september fra kl. 18 - 21 på Vandel Efterskole.

Det koster 200 kroner at deltage. I prisen er inkluderet spisning på Vandel Efterskole, kaffe og kage i pausen og naturligvis foredraget med Torben Bohnhardt. I prisen er ikke inkluderet drikkevarer.

Du tilmelder dig på Rotarys hjemmeside.

Vælg Børkop Rotary Klub.

Tilmeld dig senest mandag 17. september.

Foredraget holdes på Vandel Efterskole,
Grindstedvej 37, 7184 Vandel.

Du kan læse mere om Torben Bohnhardt og foreningen HEADON på www.headon.dk

Vi glæder os til en hyggelig og gribende aften.

Rotary-klubberne Vejle Fjord, Vejle Syd, Vejle Nord, Børkop og Egtved