Indsendt af Aksel Fyhn den 21.11.2020
Herning Rotary Klub har desværre været ramt af det skærpede forsamlingsforbud fra oktober 2020 til den 20. november. Det har været trist ikke at kunne mødes og ærgerligt for udvalgene, der har lavet spændende, festlige og fuldt planlagte arrangementer. Ingen begræder det mere end bestyrelsen, men som ansvarlige må vi følge landets regler og anvisninger.
I går blev forsamlingsforbuddet forlænget til og med 13. december 2020 grundet det stadigt høje niveau af smitte.
Vi har afventet regeringens nye udmeldinger, og må nu tage konsekvensen og aflyse alt indtil den 13. december.
Vores store håb er, at vi den 17.12.2020 kan mødes til julefrokosten. Og at vi den 7. januar kan mødes til borgmestermødet.
Indtil vi mødes, må I passe på jer selv.