Indsendt af 163086 den 13.3.2019
Hør H.K.H Prins Joachim bl.a. fortælle om anvendelse af frivillige i Hjemmeværnet, Forsvarets forbindelse til erhvervslivet og det generelle danske samfund og det at kunne agere effektivt uden at soldaterne altid er fastansatte.
09.04.2019. 18:00

H.K.H. Prins Joachim er oberst i Forsvaret, hvor han er særlig sagkyndig i forhold til implementeringen af Forsvarets totalstyrkekoncept, der handler om anvendelsen af frivillige i Hjemmeværnet og personel af reserven.

I den rolle har Hans Kongelige Højhed en stor indsigt og skarpe synspunkter om Forsvarets brug af frivillige i konkrete opgaver gennem korttidsansættelser, projekter, beredskaber og i Hjemmeværnet, uanset om disse frivillige personer deltager med militære eller civile kompetencer.

Foredraget vil perspektivere Forsvarets forbindelse til erhvervslivet og det generelle danske samfund og det at kunne agere effektivt uden at soldaterne altid er fastansatte.

OBS OBS OBS:

Frist for tilmelding er torsdag den 4. april kl. 8.00. Husk at angive om der ønskes bespisning eller ej. Tilmelding sker efter "først til mølle"-princip. Der er samlet plads til 75-80 personer og deltagere fra de 3 Frederiksberg klubber samt spisende deltagere vil blive prioriteret.

Det er dem, der betaler for buffet, der får fortrinsret - fra vores klub er der allerede 28 tilmeldte (13/3/19)