Faser i et projekt

LIvsCYCLus i ET PROJEKT

Find oplysninger, ressourcer og værktøjer, som kan hjælpe dig med at komme godt igennem hvert trin i livscyklussen af dit projekt.

Planlægning og organisering

Arbejd sammen med dit samfund for at designe et bæredygtigt projekt. Sæt servicemål og registrer dine fremskridt i Rotary Club Central.

ERHVERVER RESSOURCER

Find frivillige, partnere og anden støtte til dit projekt ved hjælp af Rotary ideer. Leder du efter råd? Brug Project Lifecycle Resource gruppen for at udnytte Rotarys globale netværk af eksperter.

Implementering af dit PROJEKT

Klar, parat, gå! Sørg for at frivillige og samarbejdspartnere bliver informeret om dine behov og fremskridt ved hjælp af gruppen Project Lifecycle Resources.

EVALUERING

Fejr dit projekts succes og del erfaringer på Rotary Showcase. Opdater dine mål på Rotary Club Central.