Et nyt Rotary år begynder i erkendelse af, men ikke i skyggen af Corona

Indsendt af Jacob Arnes den 24.7.2020
Derfor er vi tilbage til automatisk tilmelding til møder!

Det gamle Rotary år sluttede med en langsom genstart af Rotary fællesskabet med to møder, hvor vi i respekt for den generelle COVID-19 usikkerhed vedtog, at det krævede aktiv tilmelding til disse møder.
Når sommerferien med uforpligtende pubmøder og en lidt mere forpligtende grill aften er ovre, og vi tager hul på det nye år med en forhåbentlig festlig aften - kald det bare en sommerfest - på Carsten Berings gård, tager vi også hul på normale procedurer omkring klubaftener, hvilket vil sige, at man aktivt melder fra, hvis man er forhindret i at møde frem.
Og for ligesom at statuere et eksempel, lægger vi ud med en undtagelse, idet vi af hensyn til indkøb af madvarer til sommerfesten sætter fristen for afmelding til søndag den 9. august.