Du kan stadig nå at få billetter til Cirkusbygningen

Måske har du allerede købt et antal billetter til årets store Rotary Jubilæumsfest, den 14. juni 2017 i Cirkusbygningen til fordel for End Polio Now.
I så fald siger vi tak for købet og glæder os til at møde dig og rigtig mange andre festklædte mennesker denne aften.

Hvis IKKE du har købt billetter endnu, så tryk på denne tekst og bestil omgående et antal billetter til dig og dine!!
Den 14. juni er selve Rotary Foundations 100 års jubilæumsdag, og denne fejres samme dag i USA på  Convention i Atlanta.

Et godt tip kunne være at lægge ugens Rotary mødeaften i Cirkusbygningen.
På den måde vil alle klubbens medlemmer kunne være med til at fejre 100 års dagen.

Denne Rotary Event er selvfølgelig ikke kun for Rotarianere, men bestemt også for alle vore venner og familiemedlemmer.
Har du fortsat spørgsmål i denne relation så mail til

Grethe Christiansen: gchib (at) mail.dk   eller
Just Hartoft: just (at) hartoft.dk    Polioudvalget i D-1470