Indsendt af Jan Caspersen den 27.3.2023
Fredag den 18. august 2023
og igen i år afvikles mesterskabet på Køge Golf Klubs dejlige bane i Gl. Hastrup lige syd for Køge.
30.08.2023. 08:30

Fredag den 18. august 2023

Vi vedhæfter vores invitation, så I kan se, hvad der venter de deltagende Rotarianere, deres ledsagere og sponsorerne.

Vi glæder os til en rigtig spændende og hyggelig dag med en god runde golf og – ikke mindst – muligheden for at dyrke en masse interessant fellowship.

Der er selvfølgelig også muligheden for at blive Danmarksmester, med det er meget vigtigt for os at understrege, at DM i Rotary Golf er for ALLE golfspillende Rotarianere uanset den enkeltes handicap.

Allerede nu har mange interesserede golfspillende Rotarianere  tilmeldt sig på hjemmesiden: www.rotarygolf.dk. Her finder man også udførlig vejledning om, hvordan man tilmelder sig, og hvad det koster at deltage.

Mange hilsner

Karsten Almosetoft