DICO orienterer

Distrikt 1480 råder over en pæn samling af displays, podier, diske og roll-ups materialer som kan lånes af klubberne. Materialet bestyres af distriktsarkivar John Helmersen Solrød RK. og materialet lånes ved at logge sig på rotary.dk - "distrikter" - "udlån af Roll ups ect."

udlån

Når du kommer ind på bestillingssiden - så start med at klikke på kalender for at se hvilke materialer der d.d. er i udlån. - derefter kan du klikke på "Displaymaterialer" hvor du kan se hvad der kan lånes. Når du er klar til at bestille, trykker du på "Bestillingsformular" og får nedenstående billede frem på skærmen.

udlån 2

Til venstre kan du scrolle for at se materialerne - indtast derefter dit medlemsnummer hvorefter du kommer frem på skærmen - bestil nu hvad du ønske og afsend din bestilling. Listen med din bestilling går nu til distriktsarkivar John Helmersen - og du får en kvittering/faktura sendt til din e-mail adresse.

Bemærk venligst, at systemet først er helt klar til brug 15.september 2018 - men orienter dig gerne om materialerne i mellemtiden.

DICO Jørgen Maaløv