DICO orienterer

Sm DICO får jeg ofte tilsendt forslag og ønsker til ændringer eller forbedringer af portalen - disse forslag medbringer jeg så til de møder vi i IT-udvalget afholder 3-4 gange om året. Her bliver de enkelte forslag så vurderet og udvalget tager stilling til om et forslag eller forbedring kan lade sig gøre. Som ofte er det et spørgsmål om økonomi eller om et forslag har almen interesse.

IT-udvalger består iøvrigt af Distriktssekretæren, Landswebmasteren, DICOerne fra de 5 distrikter og en repræsentant fra Rotary Danmark samt Landswebredaktøren

Når en rotarianer har indsendt et forslag, er vedkommende i sagens natur interesseret i at vide hvordan det går med forslaget.

Det kan alle faktisk følge med i, ved at trykke på "Driftstatus" til venstre for "MIT ROTARY" her vil alle de ændringer og forbedringer kunne ses.

TRYK HER FOR AT GÅ TIL DRIFTSTATUS