DHL Stafet tirsdag den 28. august

Kom og vær med til den store begivenhed

Igen i år deltager Rotary på DHL Stafetten med både løbere og gående. Det sker tirsdag den 28. august 2018.

Det er et af årets helt store sociale Rotary arrangementer, så kom og vær med! En hyggelig aften med høj stemning for alle, der møder op.

I teltet har vi grill og øl/vin/vand. Der vil blive heppet på deltagerne og ALLE er velkommen – også de, der ikke løber eller går.

Tilmelding til løbet og køb af løbetrøjer, tryk på denne tekst

Bliv sponsor

Du kan også få dit logo på ærmet af dit eget holds løbetrøjer.

Med et sponsorat bliver dit logo ikke kun vist på dagen, men også alle de andre gange, løbetrøjen senere bliver anvendt. En løbetrøje bliver vist mere i det offentlige rum, når man anvender den til motionsløb og træning – ikke kun i et motionsrum.

Det koster kun 850 kr. plus moms pr. hold.

Yderligere oplysninger hos Lars Hjorth - larshjorth (at) me.com eller telefon 26 11 45 58.

Se også vores lille folder tryk på denne tekst