Indsendt af Jacob Arnes den 26.10.2020

Så kom det næste trin i bølge 2, som vi vel alle gik og frygtede. Nye stramninger, der nu betyder, at vi ikke må samles flere end 10 personer. Og det kan så kun medføre, at vi må aflyse planlagte klubmøder i den 4 ugers periode, der gælder nu. Med en grim følelse af, at vi nok ikke kan nøjes med det. Men vi tager ikke sorgerne på forskud.
Det er rigtigt ærgerligt, da det er lutter spændende møder, der falder på det grundlag. Forhåbentlig kan vi se det som en udsættelse mere end en permanent aflysning.
Vi forsøger i bestyrelsen at finde muligheder for at holde klublivet på et vist niveau, så vi dels går efter små og afgrænsede arrangementer, dels holder medlemmerne løbende orienteret om livet blandt og omkring klubmedlemmerne.
Hold os derfor gerne orienteret om begivenheder - store eller små - der kan have interesse for fællesskabet.
Pas på jer selv!