Den nye præsident på restaurant Knapp

Indsendt af Jørn Gam den 24.6.2019
Efter en fin middag på restaurant Knapp var tiden kommet til afgående præsident Helmuth var klar til at aflevere sin kæde til vores nye Præsident Peter Nissen

Traditionen tro afholdt Rødekro Rotary Klub sit kædeoverrækkelsesmøde på restaurant Knapp. Det var først en dejlig middag med gode vine ad libitum. Den afgående Præsident havde mulighed for at fortælle, hvad der var sket i det forløbne år. Det er både spændende og utroligt hvad vi har haft mulighed for at høre og se i løbet af et Rotaryår. Helmuth var meget optaget af, at han havde lavet en statistik som vidste, at netop den mødetype som han havde satset meget på i løbet af sit år – ude møder, var meget velbesøgt i vores klub. Det var en flot buket af spændende og lærerige møde Helmuth havde serveret for os, tak for det Helmuth.

Festkomiteen havde naturligvis sørget for et godt indslag med Lotte Simonsen der sammen med lidt guitar hjælp sang sange fra firserne. Lars Nørgaard H. kunne synge med på dem alle, godt gået. Det var et festligt og energisk indslag.

Selve kædeoverrækkelsen var også festlig nedenfor ses et par billeder af de to præsidenter og den kommende bestyrelse – der er flere i den nye bestyrelse end dem I kan se på billede, men de var forhindret i at komme.

Den nye bestyrelse, Birgitte, Lene, Peter, Lase og Helmuth

Det lykkedes også fotografen at få et billede af de ”vægtige” præsidenter og vores meget elegante og graciøse udvekslingsstudent fra Sidney-området i Australien, Sophie skal vi have glæde af indtil først i januar 2020.

Udvekslingsstudent Sophie og den nye og gamle præsident

Det var en af de festlige aftener i Rødekro Rotary Klub – tak til alle der hjalp med til, at det blev en god aften.

Held og lykke til den nye bestyrelse med Rotary-året 2019-2020 og god sommer.

Med venlig hilsen, Jørn